20 de gener 2012

Calendari d'Advent

Ja se que ja no és Nadal! :-) però com ha sigut ara, al desmuntar la decoració nadalenca que he recordat que no vaig penjar el meu super Calendari d'Advent... snif...

Està fet tot de feltre, amb una butxaca per cada dia on hi posavem un petit regalet pels peques i una figureta per penjar a l'arbre del mateix calendari.

Feia temps que els peques no es despertaven amb tanta emoció i tant ràpid! lo primer que feien era anar a mirar què hi havia a la butqueta. Lo complicat després del 24 de desembre? Fer-els-hi entendre que no hi havia més butxaques... gggrrrrr

Aquí teniu les 21 figuretes, si ho sé, han de ser 24, però no vaig arribar a temps i me n'han faltat 3... per l'any que ve! jijiji  I el calendari tot plenet de figuretes.

Espero que us agradi i us inspiri per l'any qye ve!

3 comentaris:

  1. Quina excel·lent idea de fer figueretes de feltre per afegir a l'arbre!!
    Jo posava notetes, per es clar... no es tant divertit. Amb el teu permis, et copio la idea ;)

    El meu es aquest..... pero fet amb patchwork. Ja em diras que et sembla
    http://cottonlin.wordpress.com/2011/11/08/adviento-hecho-en-patchwork/

    Una abraçada, Cristina

    ResponElimina
  2. Gràcies Cristina! I tant que te la pots copiar! Ja veuràs com l'Albert i la Paula disfrutaran.
    Ara miraré al teu blog per veure el teu calendari!
    M'agrada molt treballar amb feltre, és tan agraït..
    i ara, m'he aficionat (bé, fa dos dies que he començat, eh?) a fer amigurumi. N'has fet mai?

    ResponElimina
  3. Es una molt bona idea!! Molt vistos!!! Nosaltres aquest any hem fet galetes per a calendaris d'advent! Et passo l'enllaç per si hi vols fer un vop d'ull!!

    http://2.bp.blogspot.com/-O9l0cTeKWQg/UokDmkEJRpI/AAAAAAAAAgk/Rah3Xhp3Ji4/s1600/PicMonkey+Collage.jpg

    ResponElimina