02 de novembre 2011

Pingüins i peixets

Aquest any els petits de casa ja han començat P3!! l'adaptació ha sigut un període dur, i ha costat més que els altres anys a l'Escola Bressol... deu ser que ja es fan grans i són més conscients de tot plegat...

Per fer una miqueta més amè aquest procés, hem anat introduint a la seva rutina diària aspectes per poder-ho viure d'una manera més natural i tranquila.

Hem explicat històries de l'escola nova, hem penjat a l'habitació fotos de pingüins i peixets (el nom de les seves classes), em buscat ninos de peluix relacionats amb el nom, etc. I a més a més, em fet clauers amb la icona de la classes i que ara els portem penjats a les motxilles!!




2 comentaris:

  1. Que xulo!! Segur que la Paula em reclama el pingüi i l'Albert la balena si ho veuen...

    Jo tinc pendent de fer una matrioska...
    Una abraçada, Cristina

    Mare de l'Albert i la Paula

    ResponElimina
  2. Oh Cristina! Encara haig de fer-li el pingüí a la Paula... He anat tan liada fent el calendari d'advent i tots els ninotets que no he parat ni un moment...

    ResponElimina